• 50
  • 17 مرتبه
  • 06/31/1401

خرید اینترنتی شلوار | 4 نکته مهم قبل از خرید + راهنمای جامع

خرید اینترنتی شلوار | 4 نکته مهم قبل از خرید + راهنمای جامع

قدم اول: پیدا کردن سایز دقیق شلوار

کلماتی مثل شلوار کوتاه، بلند، تنگ یا گشاد به تنهایی برای انتخاب یک شلوار کافی نیست، چون این اندازه های تقریبی ممکن است برای اندام شما مناسب نباشند. پس برای داشتن یک خرید اینترنتی خوب قبل از هرچیز باید سایز دقیق خودتونو پیدا کنید و برای اطلاع از سایز شلوارتون می تونید از دو روش اندازه گیری زیر استفاده کنید.

 

اندازه گیری جز به جز

با یک متر مخصوص خیاطی میتونید خودتون یا با کمک از اطرافیان دور کمر، دور باسن، دور ران، قد پا، و اندازه فاق شلوارتونو اندازه بگیرید. نکته مهم در اندازه گیری شلوار این است که باید از روی شلوار انجام بشه نه از روی اندام، پس حتما به این نکته توجه کنید.

برای اندازه گیری دور کمر متر را روی کمر شلوار قرار داده و اندازه عرض کمر را اندازه می زنیم و بعد دو برابر می کنید، عدد بدست امده اندازه دور کمر شماست.
برای اندازه گیری ران هم باید متر را روی ران از دو درز دوخته شده شلوار قرار بدید و عرض ران را اندازه بزنید. دو برابر این عدد هم دور ران شماست.
اما برای اندازه گیری دور باسن هم ابتدا متر را از انتهای زیپ روی شلوار قرار بدید و دور باسن بچرخانید و به همون نقطه شروع برسونید و اندازه بدست آمده دور باسن شماست.
یکی دیگر از مواردی که اندازه گیری آن بخصوص در شلوارهای مردانه مهم هست، درز داخلی شلوار است برای به دست آوردن این اندازه باید از وسط پا تا مچ را اندازه بگیرید و دقت کنید در تمام مراحل اندازه گیری، دکمه شلواری که به پا کردید باید به طور کامل بسته باشد.