• 68
  • 21 مرتبه
  • 06/05/1403

عطر ادکلن روژا الیزیوم

عطر ادکلن روژا الیزیوم

 عطر ادکلن روژا الیزیوم هوم پرفیوم توسط روژا داو، یک عطر فوژر معطر برای مردان است که ظرافت و طراوت مدرن را نشان می‌دهد. این عطر انحصاری، که در سال 2017 عرضه شد و توسط عطرساز معروف روجا داو طراحی شده است، جشن قدرت و کاریزمای مردانگی را می‌گیرد؛ نت‌های تازه‌ای از مرکبات را با آکوردهای عمیق و حسی ترکیب می‌کند.

این عطر با ترکیبی انرژی‌زا از گریپ فروت، لیمو، ترنج و لیموترش آغاز می‌شود که طراوت و درخشندگی آنی را به همراه دارد. نت‌های مرکبات از نت‌های معطر آویشن، ماگ وات و گالبانوم حمایت می‌شوند و به رایحه این عطر خصوصیت سبز و علفی می‌بخشند. قلب این عطر پیچیده و غنی است؛ از وتیور، توت علق، توت سیاه، سیب، فلفل صورتی، سدر، نارگیل، زنبق دره، گل رز و یاس تشکیل شده است که یک ترکیب هماهنگ، تازه و عمیق ایجاد می‌کند. پایه عطر حسی و گرم دارد که از عنبر، چرم، وانیل، بنزوئین و لابدانیوم تشکیل شده است و ماندگاری و شدت آن را تضمین می‌کند.

 عطر ادکلن  روژا الیزیوم هوم پرفیوم عطری ایده‌آل برای روز و شب است؛ طراوت و ظرافت آن را به انتخابی ایده‌آل برای مردان تبدیل می‌کند که می‌خواهند با اعتماد به نفس و پیچیدگی دیده شوند. این عطر برای مردانی طراحی شده است که از کیفیت و زیبایی قدردانی می‌کنند و می‌خواهند اثری فراموش‌نشدنی از خود به جا بگذارند. با روژا الیزیوم هوم پرفیوم همواره در مرکز توجه و حضور خود جذاب و فراموش‌نشدنی خواهید بود.